16 november

nu har jag precis kommit hem från skolan, o tisdagar är ingen kul skoldag.
men det funka, var o prata med syo carro idag med.
så nu har jag nog bestämt mig för att det blir omvårnad, och att jag sen ska plugga vidare till barnmorska.
men om jag blir jätte trött med massa plugg så kan jag ju börja jobba efter mina tre gymnasie år, och sen när jag får lust igen börja plugga till barnmorska.
men jag satt även o snacka om min vardag, och tack för att du bryr dig carro!

har nog inga planer för dagen heller. en tråk dag helt enkelt.
har ju träning ikväll men vet inte om jag vill, innebandyn känns helt värdelös för tillfälle.
och jag vill inte vara där o förstöra för dom andra om jag inte är på humör.
så får se hur det blir med den saken.

nu ska jag försöka lära mig lite om andra världskriget.

skriver mer ikväll.
/caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0