17 november

skoldagen idag gick ganska fort trotts alla tråkiga lektioner.
haha och smörar'n själv såg till att sluta en timme tidigare så nu är jag en timme oklokare än dom andra i kalssen. haha men värt!

och vi har nog världens dummaste "praktikant" eller vad man ska kalla dom som är istället för läraren som är sjuk.
för det är ju såhär att jag har språkval engelska eftersom jag inte är så bra på det.
så säger han att vi ska ha cp engelska nu.
vaddå CP ENGELSKA? jag är väl förfan inte cp.
isåfall vet han inte vad en sån är.
hahah dum.
och det roligaste var att han trodde jag blev ledsen..
men inte då :)

hursom snart kommer tove och anna hit o pluggar med mig när dom har slutat.
eftersom jag o tove inte är så haj på andra världskriget o vi har prov på det imorgon.
haha, tur att vi har dig anna!
sen ikväll ska jag på utvecklingssamtal kul jul -.-
och då kommer jag missa ph ännu än gång men tur att det finns repriser. 
 
nu ska jag spela bakin life på fb haha kanoners!
skriver mer ikväll, då mitt humör kanske inte är detsamma som nu.
man vet aldrig efter ett utvecklingssamtal!
/puss caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0