18 november

idag hade vi prov på 2:a världskriget och det gick faktiskt sjukt bra måste jag säga.
är stolt över mig själv och då är det bra.
sen så rätta jag även lite saker som var fel på ett gammalt prov så nu har jag inget på hjärnan och jag bara älskar det!

vid 10 tiden idag fick jag sms av mamma så nu har vi fått två katt bebisar, och dom är ju för söta!

just idag mår jag bra just idag är jag stark.
haha närå men idag mår jag jätte bra måste jag säga.

nu är hanna här och vi ska snart iväg på hockey, så idag får jag även träffa min älskade bror.
och jag hoppas verkligen att ni vinner idag grabbar! det är ni värda för varje pris.
men jag kommer inte få träffa min underbara vän elin idag, vilket som är jätte tråkigt! :(



sweet.
dåliga bilder men tagna med telen.
/puss caroline


Kommentarer
Postat av: Matiilda :D

VEt du hur mycket jag saknar dig? :( <33

2010-11-19 @ 17:35:07
Postat av: Anonym

jag saknar dig hjärtis hur mycket som helst! :( :( <3<3

2010-11-20 @ 23:36:41
URL: http://carolinesundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0