24 november

bara en månad kvar till julafton idag, och det är ju mer än underbart måste jag säga.
snart kommer ett helt jullov och fyfan vad jag ska njuta utav det, ta del av varenda minut!
haha.

idag fick vi tillbaka våra prov, som jag tyckte jag kunde så bra.
men tydligen inte jag kan aldrig lyckas med dom där jävla proven alltid ett k.
så jävla misslyckat.
och jag kan faktiskt inte roför att jag är väldens trögaste människa och har världens sämsta minne när det gäller att komma ihåg alla dagar datum och år..

snart ska jag äta lite mat men nu under tiden ska jag kolla på ph eftersom jag inte orkade det igår.
och klockan halv 5 ska jag vara ledare.
skriver mer när jag kommer hem.

/caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0