27 november

igår var jag ute med andréa nästan hela kvällen men vi var tvugna att gå in en sväng för det var så jäkla kallt.
sen när vi var 20 meter från huset eller nått ringer tove och vill att vi ska komma ut med henne och anna.
så vi gick in och var inne en timmer och sen var det bara att traska ut igen, hah vad gör man inte för sina vänner.
närå men det var kul att umgås lite med er med eftersom det inte händer så ofta längre.
när vi kom ut var alla tt ute (tunatöntarna) haha och dom åkte runt med sina bilar och trodde dom var as coola.
men vi stod bara å skratta åt dom. efter ett ta så frågar martin ifall vi ville komma hem till honom så då gick vi dit och var där till halv 1 nån gång. jag tänkte att jag skulle slippa gå själv hem eftersom både andréa och anna bor åt mitt håll men dom ville kolla en sväng till på byn och det orkade jag verkligen inte, för det var jätte kallt och en trött carro. så jag slog en pling till min underbara hockeysyster som orkade prata med mig så jag inte skulle dö på min hemfärd! :)

lördag:
idag ska jag och andréa åka in en sväng till uppsala för att gå lite i affärerna.
senare idag har hon match inne i uppsala med killarna och vet inte om jag orkar följa med på den, för almtunas b och c hall är iskalla + att det inte finns nån läktare. och tror inte dom får spela i a.
men får se hur det blir med den femman.

nu ska jag kravla mig upp ur sängen och hoppa in i en dusch och sen fixa mig iordning för bussen går runt 12 nån gång tror jag.


sweet

hej mitt vinterland!
sämst bilder men är knäppta med telen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0