29 november

skoldagen idag gick ganska fort ändå, haha och det va typ krig med.
börjar med att jag råka döda hanna's finger så förlåt förlåt förlåt, men tror inte det vara så illa för hon skratta iallafall men kanske var för jag med gjorde det. imorgon får hon nog räkna med ett blått finger..

haha sen hade några i klassen och jag ritkrig så nu har jag gudomligt fina sträck lite här o där.
sen var jag även nära på att bli utkastad från en lektion för jag prata lite mycke o skratta.
men förlåt för att jag har ett liv lixom. haha.
sen när jag och anna var påväg hem så blev jag även mulad utav henne, schysst brud!
men jag kom hem tillslut iallafall.

idag är jag lite halvskumm, har fått sjuka skrattutbrott på fel tillfällen och varit en flamsmaja.
 men man kan inte alltid vara normal.

nu har jag precis ätit och ska snart fixa fram grejer tills imorgon och så ska jag även raka benen. hehe.
just nu känner jag att jag mer än gärna skulle kunna slå ihjäl en utav mina lärare, för fick nämnligen tillbaka ett prov idag och jag fick godkännt, eller nästan iallafall g-.
och hanna fick g+ och hade skrivit mindre än mig, jävla äckel pattlisa! haha argbrud.
och det är mer än så vi tjaffsar om, för annars skulle jag inte uttrycka mig sådär.

och juste tack julia för dom fina mobilskalen!

skriver mer sen!
/caroline





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0