30 november

ingen skola idag vaknade med ett ont huvud och en seg carro.
mådde inge vidare igår heller gick o la mig redan vid 9 tiden och det är inte normalt mig.

så idag har jag legat i sängen nästan hela dagen, gick upp o tog mig en dusch och så har jag även läst ut en bok.
jag läste över 100 sidor så nu är jag stolt över mig själv. haha.
men har även en hel del skolgrejer kvar, som no prov tills på tordag och matte prov tills på fredag och en engelska redovisning tills på fredag.
det känns jäkligt stressig måste jag säga, för no:n hade jag inge koll på alls. hade tillochmed läst fel kapitel så finafisken nu har jag ett helt nytt kapitel som jag ska lära mig tills på torsdag,great!

nu ska jag fixa lite grejer på mitt rum, sen så ska jag läsa no och skriva en bokrecension, najjs.
ikväll är det ph som gäller och så ska jag tänka ut vad jag ska köpa för julklappar till dom jag inte köpt till.

skriver mer sen.
/caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0