7 november

7 november nu alltså den 8:e månaden med saknaden till dig farmor.
jag hoppas verkligen att du trivs där du är våran finaste ängel, jag älskar dig!


idag har jag spenderat hela min dag med julia, hon har varit här sen igår.
då vi var hem till jonathan där även martin var men sen våga vi inte gå själva så hon sov hos mig.
men idag har vi iallafall varit barnvakt en timme sen har vi även lagat mat o gjort fruktsallad sen har vi också varit o handlat. haha duktiga vi är.
nu kom vi precis hem från solarieöarna, inte för jag ser nån
skillnad men jag solade bara benen.
julia står i duschen och ska sova här för mamma kommer hem sent.
och imorgon börjar helvetet igen.
nu ska jag vara social!
/puss caroline


Kommentarer
Postat av: fanny verencia

hej hej

2010-11-07 @ 23:38:57
URL: http://jaevlafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0