monday

idag har de varit en hel lugn dag, har bara suttit hemma.
visst kan det vara ganska skönt men samtidigt jobbigt o inte göra något.
men marcus är ju hemma nu så de löste sig vi hade en hel del att snacka om, och så tejpa jag om hans klubba haha så nu är den eliit kan man ju säga, signerade den också. men dom total dissa den o bara skratta åt den.
haha aja. nu har jag precis duschat och städat minilite på mitt rum, och så har jag även läst lite ur min bok som är helt kass! vi är tvugna att läsa två tråkiga "kriga böcker" kuljul.

imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på eller jo jag måste vara hemma vid 4, då lite folk kommer hit. annars ska jag nog vara med nån kompis hade jag tänkt.

och juuuste! vi har fått biljetter till AIK-Djurgården tills på torsdag. underbart! då får jag även se globen! :)
och så vann AIK idag mot frölunda, dom är världsbäst! 3 vinster i rad nu.
så nu är jag jätte glad! och efter den matchen åker vi ner till Nyköping o hälsar på marcus o co. kul kul.

men nu ska jag sova skriver mer imorgon.

/caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0