seg dag

världens tråkigaste dag har jag nog gått igenom nu.
idag har jag inte gjort särskillt mycke, duschat städat lagat mat och en sväng in till uppsala.

men jag skulle även få träna ifall jag ville men ville verkligen inte åka själv i det här vädret eftersom varken julia eller jennifer skulle åka härifrån.

i uppsala köpte jag ett armband ett sånt därn't som man sätter berlocker på.
förlåt tove, kunde inte låta bli det. lovar att inte köpa lika grejer som du har på din (a).


nu har jag precis kollat på ph, och fan va det är sjukt.
tycker synd om lin faktisk, att hon ska behöva stå ut med det där äcklet!
hur som.
så ska jag ta mig till skolan imorgon iallafall. efter skolan ska jag in till uppsala en sväng för att beställa en sjukt fin ring!
och senare på kvällen ska jag umgås med min underbara vän andréa!

just nu är jag suris för ingenting funkar för mig.


jag saknar min storebrooor! <3

skriver mer när jag får tid!
/caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0