trötter

trotts aggro carro så blev det träning, och tillbaka kom en glad carro.
helt slut är jag nu, det var inte en särskilt lugn träning som man kan hoppas på så här mitt i natten.
utan fullt ös, inte nog med träningen så hade vi idrott i morse som jag är helt död efter.
va knappt så jag fick på mig byxorna, men jag gick inte utan så dom kom på tillslut.
jag är dö trött i både armar o ben, han ville verkligne få slut på oss.
börjar med miljoner armhävningar och sen miljoner upphopp och miljoner sittups och på de världens längsta planka o 90%.
haha så nu är jag död!
men det ska kännas att man tränat, jag älskar träningsverk och jag älskar kramperna man får i benen..
det ska kännas att man lever helt enkelt!

dagens roligaste: pajjas julia är en riktig grubblare. så sitter o funderar som hon alltid gör när hon är hungrig.

julia: åhh vad gott med godis.
jag: nej usch, vart ser du det?
julia: där (så pekar hon) MEN DÄR ÅT VÄNSTER fräser hon i. (för jag fatta inte)
jag: jaha, OJJ JÄKLAR VAD MYCKET.
julia: ja
jag: men ojj vad mycket thai det är här.
julia: ja vet, ojj hon kunde visst svenska.

haha så julia trodde inte att hon fatta när hon sitter där nere på golvet o peckar på na och bara glor.
haha min fina pajjas!

nu ska jag kolla på ph och sen ska jag soova!

min pajjas! <3

/puss caroline


Kommentarer
Postat av: julia andersson

HHAHA FYFAN , jag älskar bussresroan med min

sundellska ! <3

2010-11-17 @ 14:23:12
Postat av: Anonym

jag älskar dig julle! <3

2010-11-17 @ 21:12:59
URL: http://carolinesundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0