11 oktober

idag har jag först varit i skolan hela dagen, sen efter skolan följde jag med hanna hem.
vi gjorde inte så mycket där men sen åkte vi hem till mig och fixa mat till min familj och sedan vidare till solen.
jag sola bara benen men det får räcka. nu sitter jag här och skulle behöva läsa ut ne bok men jag känner verkligen inte för det. så ska nog istället ut och bada i våran bastutunna med niclas och pappa.

juste jag gjorde även ett prov i skolan idag, vilket jag inte hade pluggat särskilt mycket på. men som tur är så har jag smartare kompisar än mig själv så jag fick hjälp av dom 40 minuter innan provet. haha men trots det så gick det faktiskt bra, eller det kändes riktigt bra. jag fick även tillbaka mitt 1:a världskriget prov som också gick bra. så nu känns det bra trots allt!

igår hann jag inte skriva men jag färga både mitt hår och ögonbryn och även mamma's hår.
sen åkte jag ner till hallen och där träffade jag julia, wendela och en liten stund jennifer.
sen åkte vi på match det gick inte så jättebra för vi ledde efter andra med 3-0 och sen i tredje spela vi 4-4.
men tyvärr kunde jag inte spela sista för hade ont i huvudet. och tack vare det så fick jag sjukt mycket skit och mamma var tokig..
efter matchen åkte vi vidare till marcus match so minte heller gick så bra, men alltid kul att se brorsan!

nu ska jag bada tunna och sen läsa, skriver när jag får tid. 
puss! 
/caroline  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0