17 oktober

som vanligt så hinner jag aldrig blogga på helgerna..
men iallafall.
i fredags var jag med julia hela dagen först efter skolan åkte vi in till uppsala för att handla grejer till mitt rum. tack för de mamma och pappa.
efter det åkte vi ner till hallen och var barnvakt där i några timmar och sen hem till julia,
där jag även stanna över natten.

igår fixa jag till mitt rum så nu är det fint där eller hyffsat iallafall.
sen så kom hanna hem till mig vi käka här, och sen gick vi ut på by'n ett ta.

idag när jag vakna var jag fruktansvärt sjuk, så nu ska jag tydligen behöva vara det igen då.
känns som man har varit sjuk i flera månader men jag blir aldrig riktigt frisk innan det kommer tillbaka. 
och just nu är det ganska illa, tack till molipect (hostmedicin), nässpray, ipren, värmekudden och frukt o grönt.
det är det som får mig att stå på benen. 
men hur som helst min dag har varit ganska seg. dagen höjdpunkt eller det ända jag har gjort, var att kolla hockey när marcus spela det gick inte så bra för dom men marcus var duktig för det!
 även farfar och stickan följde med o kolla.
och det är alltid kul att se dom :)

imorgon blir det ingen skola för min del, eftersom min förkylning vill ta dö på mig.
får se om jag orkar skriva imorgon, nu kan jag det pgv all smärtlindrande jag har i kroppen.
puss
/caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0