22 oktober

skoldagen idag va kort o bra, hade en seriös lektion o det va matte.
så nu har vi lov i två veckor, UNDERBART! eller lov o lov vi ska praoa en och lov en så det är as najjs!
jag ska praoa med min granne inne i uppsala på en frisör salong vid ån nånstans.

nu sitter jag här o väntar på julle för när hon har slutat så ska jag med samma buss som henne så ska vi in till uppsala en sväng o träffa wendela.
men innan det måste jag äta lite o städa rummet lite. 
 
skriver mer när jag får tid, vilket jag inte brukar ha under helgerna..
så kan skriva lite om det som är planerat iallafall.

imorgon kommer mina små kusiner hit så ska jag vara barnvakt. vet inte riktigt vad jag hittar på med dom men nått blir det nog.

på söndag har vi match tror jag och så som det ligger till nu så blir det ingen match för min del. men jag hoppas att jag kan det!

jag hatar att vara sjuk blir helt deprimerad utav det, för det första så kan jag inte prata utan jag typ halv viskar  eftersom jag är så hes. och så har jag sjukt ont i halsen måste nog ha halsfluss elller köttelfeber eller nått sånt..
min kropp lider verkligen, tur att man inte är sjuk jämt men just nu känns det som jag aldrig kommer bli frisk, och så vill jag inte leva. 
nej usch vad jag klagar! 









fanfanfan vad jag saknar er! 

/puss caroline
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0