28 oktober

förlåt för jag inte hann skriva igår, men jag var på min prao hela dagen.
det var en tjejkväll på gina där vi skulle visa oss, och skönt för en kort dag idag för det istället.
men igår så blev jag fixad i håret så nu är jag nyklippt plus färgad o slingad. najjs.

idag börja jag vid 10 helt slut var jag då, men det funka bra iallfall.
och så var det även en ny tjej där idag som har sin praktik där varje torsdag.
så på lunch rasten gick jag annika och anna ut o shoppa lite, jag köte en bh, ett par svarta jeans leggings och ett linne, plus lite smink.

nu är jag jätte stressad andréa och co. kommer o hämtar mig när som helst.
vi ska iväg o kolla AIK-Brynäs.
och AIK ni måste fan vinna nu!

och juste  igår somna lilla moa in också, vila i frid fina flicka!

/puss caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0