31 oktober

igår när jag kom hem från matchen åkte jag hem till hanna en stund,
senare på kvällen gick vi ut och mötte upp andréa och var med henne ett ta.
och jäklar vad läskiga människor det finns här i våran by! :o
haha men hur som helst.

imorse vakna jag runt 9 tidigt för att vara jag. menmen.
nu på morgonen har jag hjälpt till att städa lite här hemma, så nu är det fint!
haha, om en timme ska jag iväg till nacka o kolla när marcus har match. och efter matchen följer han med hem, kulkul!
när vi kommer hem ikväll ska jag sen vidare till gimo o träffa min efterlängtade Julia, och även frida o andréa tror jag! :)

jag säger välkomen hem julia o marcus! :D <3

nu ska jag få tiden att gå så vi åker iväg snart!
/puss caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0