9 oktober

igår gjorde jag mat åt familjen innan anna kom förbi.
när hon kom åkte vi ner med hennes moppe till ullis för att handla ögonbrynsfärg.
sen på kvällen träna jag hockey, haha det går ju som det går men jag har trots allt bara tränat 2 ggr.

idag:
har nyss varit ute med mamma och plockat svamp vi fick en hel del med oss hem.
nu ska jag med mamam pappa och niclas till gimo och kolla match. A1 match där även andréa ska spela idag. ikväll har jag inte en aning om vad jag hittar på men nått lär jag göra. juste fan sen har jag ju prov på måndag också -.- och jag fattar inte särskilt mycket om det men men..

och imorgon ska jag först spela match sen vidare till huddinge och kolla när marcus har match.

jag saknar dig min vän!

världens bästa!
/caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0