16 september

igår kväll blev jag bara sjukare och sjukare desto mer tiden gick, så nu är jag förkyld också.
det är inte ofta jag är sjuk ungefär två gånger om året då jag blir riktigt förkyld och nu är väl en av dom.
men ganska skönt ändå slipper ju skolan då. den här veckan har jag bara varit i skolan en dag och det var igår. känns inte som jag missar något bara lite lära inom no:n vi ska ju tydligen redovisa nått på måndag fattar inte ens vad det är för nått har inte ens börjat men tur att vi är en grupp så att inte bara blir mitt problem.
idag hoppas jag min iphone kommer för då ska jag och pappa åka in till uppsala och köpa nått skydd till den.
vet inte vad jag hittar på idag, men ikväll har "mina lag" träning iallafall så kanske ska åka och kolla på nån av dom antingen fotbollen eller innebandyn. skriver mer sen hur min dag blir.
här kommer en bild på min iphone, det blev en iphone 3g för många säger att den är bättre än nyaste iphone.
 

/caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0