17 september

stanna hemma från skolan idag dels för jag är sjuk och så skulle jag iallafall behöva gå vid 11 tiden.
den här veckan har inte varit någon bra vecka har kännt mig jätte ledsen och har inte kunnat sova heller.
när jag väl har somnat så har jag nästan gråtit mig till sömns och sen vaknat igen två timmar senare och känner likadant. men har samtidigt varit hemma hela veckan inte träffat några kompisar eller nått. jag vet ju vad det beror på och det blir inte bättre när nån påminner mig om det.
aja hoppas på en bra dag idag.
nu ska jag iallafall skynda mig att platta håret sen fixa frulle till mig o pappa, sen väcka honom äta. och sen sa vi dra till karlstad. där jag ska kolla på cup kameran åker med så bilder kommer när jag kommer hem.

/caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0