22 september

nu sitter jag här i min fotölj med datan i knät.
tänkte säga att jag nyss kom hem men ser att tiden har runnit iväg så jag kom visst hem för dryga två timmar sen. men nu har jag iallafall fått min nya mobil och alla skriver för och efternamn och skickar till min mobil. eftersom jag inte har några nummer här.
har hört lite snack om att det är innebandy möte ikväll men vet inte om jag kan ta mig dit idag.
så får se ..
annars idag måste jag plugga som fan inför provet imorgon, prov på valet och ärligt så förstår jag inte särskilt mycket utav det, inte så konstigt kanske men det är som det är iallafall.

imorgon blir det en dag full av aktiviter först ska jag till skolan då som vanligt, sen hem en stund och äta lite.
sen vidare in till uppsala med pappa och niclas där jag ska handla skal till min tele, efter det vidare till märsta hem till farfar på fika och sen ner till ishallen där då marcus har match. då kommer även älskade kusin angelica och lisa-marie dit.  som jag inte har sätt på hundra år så det ska bli kul!

nu ska jag få lite mat i magen, skriver mer sen. puss.

gammal men värdefull bild på lisa, julia och jag
/caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0