24 september

igår va jag ju i skolan som vanligt, efter det så åkte jag ju hem till märsta.
där vi först åkte hem till farfar och fika lite sen fick jag även farmors stickgrejer. tack för det farmor.
det känns så tomt att vara hemma hos dig farmor men ingen farmor där. utan bara farfar. men det känns i luften att du va med mig iallafall! <3
efter det gick jag och mötte upp min barndomsvän lisa sen åkte vi på hockey där jag även träffade kusin angelica. jätte kul att se er igen.
och när vi åkte hem så följde även älskade bror med.
tack för en bra dag! <3

fredag idag och lika underbart varje gång. först skolan sen tandis och sen följde jag med mamma och marcus till thun's där vi även träffade farfar, men det va ju lika bra för han skulle ändå komma hem till oss efter det. nu sitter jag här och ska snart äta med familjen inklusive farfar. efter det ska jag till gimo där andréa har träning sen ska jag tillbringa hela min kväll med henne.
nu ska jag vara social.
det jag köte idag var en tröja som är lite längre på sidorna eller det är en kofta, ett par vantar, en mössa och två halsdukar/sjalar. jag är jätte nöjd med mina köp och här kommer en bild på det. har ingen på tröjan men det kanske kommer nån annan dag.

/caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0