25 september

godmorgon världen!
igår kväll hade jag svårt att somna, dels för att min älskade bror åkte hem nu tidigt i morse. eller nej det här är hans hem men hem till hans nyköping där han går hockey gym och spelar på högre nivå. och eftersom jag är så sjukt förkyld så vågar jag knappt somna heller för är rädd att jag ska sluta andas .. har ju min förkylnings astma och så. så jag vaknade runt 7 imorse en kvart innan marcus skulle åka, då vakande jag för jag knappt kunde andas så var tvungen att gå upp och ta mediciner.

men nu sitter jag här och klockan är 1 vaknade för ungefär 2 timmar sen. idag hade jag först tänkt att åka med andréa till hennes distriktturnering men är ju så sjuk och då är det inte bra att sitta i en ishall. så därför följde jag inte med. men då fick jag reda på att min barndomsvän vanessa har match i östhammar och tänkte att jag kanske skulle åka på den, men det hinner jag inte för ska in till uppsala till 4 tiden och stå i kiosken i almtuna och där är det varmt så där får jag vara! :)
så ingen hockey turnering, ingen innebandy match och inte heller någon alborg jag skulle med laget till, så ha så kul där i dag laget!
hur ska den här dagen sluta egentligen ..

nu ska jag iallafall fixa mig i ordning och se vad dagen bjuder på!
ha det bra allesammans!
puss /caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0