rasbo-alunda

ingen vidare match idag, efter första halvlek så låg vi under med 2-0 redan där tappa vi.
andra halvlek blev det 1-1 så vi torska med 3-1. synd det. men vi kom igång när det var 20 kvar och det räckte inte ända fram. ingen serieseger i år alltså. men det är bara att ta nya tag, rasbo var bättre och jag hoppas på er! hoppas ni vinner serien nu tjejer. vi sabba för er förra året och ni för oss iår så rättvist faktiskt.

snart ska jag gå och lägga mig och tagga för en ny dag imorgon.
det är så sjukt när man tänker på livet, allt jag har varit med om och allt som kommer hända.
men det jag har varit med om nu idag och min tid tillbaka kommer aldrig mer igen det är läskigt när man tänker så, livet känns så kort då. nu ska jag inte tänka mer på det utan går och drömmer lite nu, godnatt.
puss!
/caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0