20 april

den här dagen har varit bra.
dagen började med att jag & marcus gick & handla sen lärde jag honom hur man gör lasagnette.
så nu kan han det med!

sen vid 1 tog jag bussen till stan där jag mötte upp josefin.
vi lunka runt några timmar på stan, och sen gick vi till vallarna.
där vi träffade en hel drös med bra folk, då jag även fick träffa dahlander.
mycket trevligt!

sen gick vi vidare efter ett par timmar och gjorde ett besök nr 2 på donken.
sen tog vi bussen till josefins killkompisar men stannade inte där så länge för josefin skulle vidare på andra saker.
så nu har jag precis kommit hem till brorsans lägenhet igen, men marcus är inte hemma för han är ute på egna äventyr. så vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, får väl lära mig lite om kalla kriget. det vore bra.

även fast den här dagen har varit toppen, & att jag älskar att vara här.
så längtar jag nog hem lite, hem till min andréa som verkligen gör allt för mig!

tyvärr får ni ingen bild idag heller, men är inte så lätt att fixa här.

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0