5 april

vaknade imorse fixa mig och sen var det skola igen som vanligt.
och alla tisdagar är alltid lika tråkiga o sega.
efter skolan följde jag med anna hem då vi käka lite och snacka en hel del.
den tjejen är bra hon!
sen åkte vi ner på fotbollsträningen, men jag fick bara kolla idag igen.
jag hoppas på att få köra på torsdag årets första fotbollsträning, som även är på grus! undrbart skulle de vara!
när jag kom hem hoppa jag in i en dusch och nu har jag precis pluggat lite, och tänkte fortsätta kolla på hockeyn nu.
som är 3-0 färjestad-saik den första sm final matchen, och jag hoppas verkligen att saik kan ta tag i det här nu och vinna!
hoppas de är bra med alla.

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0