älskade plugg

nej nu ska jag ta tag i allt mitt skolarbete.
eftersom jag har hela skåpet med mig hem.
så nu får tankarna vandra vidare dit.
skriver inte mer ikväll.

imorgon ska alla 9:or till forsmark och kolla nere i en grotta eller vad det var.
vet inte om jag ser fram emot det, men det är alltid kul att få komma ifrån skolan lite.
nackdelen med det är att vi måste gå längre.
men sen är det ett helt påsklov framför oss!
och jävlar vad jag ska vara lycklig då!
sen flyttar min bror hem med i 4 veckor, och sen är det thailand & sen sommarlov.
underbart gånger 1000!

och juste sen imorgon kväll ska jag fira världens finaste andrea som fyller 15 år imorgon! <3
kärlek till den bruden.

nu ska böckerna fram. 

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0