andréa anna córdoba

andréa min fina bästavän.
vad vore jag utan dig egentligen. - ingenting!


varje gång jag ser dig blir jag alltid lika glad.
du är min glädjespridare, och en av världens bästa människor.

ditt leende slår allas, och jag kan inte bli annat än glad när jag ser dig le.
för det är det bästa som finns, att veta att du är glad & mår bra!

när allt har kännt tufft så har du alltid funnits för mig.
och precis så kommer jag alltid finnas för dig också.

jag ser dig som min lillasyster, världens bästa.
och jag skulle aldrig svika dig för någonting i världen.
jag har nog aldrig talat om för dig hur galet bra du faktiskt är.
och jag vill att du ska veta att jag vore inte ett piss utan dig!
du är grym min stjärna, mitt hockey proffs, min lillasyster, min bästavän & min andrea!
jag skulle aldrig klara mig igenom alla dessa tunga, men också jäkligt bra dagar utan dig!
du är bäst och jag älskar dig av hela mitt hjärta.



jag älskar dig!

live for life.

/caroline


Kommentarer
Postat av: Andréa

carro du betyder merst för mig vad gulligt skrivet av dig du sak bara veta hur mycket du betyder för mig du är den bästa i mitt liv och kommer alltid vara det, du är som en storasyster för mig och du är en bästavän som man alltid kan lita på till 100% det är svårt att skriva hur mycket jag älskar dig det går verkligen inte att berskriva du gör mig glad och lycklig du gör mig alltid på bra humör när vi träffas och är alltid så social puss älsakr dig mest av hela mitt hjärta min underbara syster!!!!<33

2011-04-12 @ 21:00:09
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0