anywhere you are i am near, anywhere you go i'll be there.


 

såhär ser jag ut de kommande timmarna, så länge solen är uppe & värmer.
vakande ganska tidigt idag så jag har hunnit med både de ena & de andra denna morgon.
prövade därför "locka, skruva"  mitt hår, för att få nånting att göra & jag tycker det blev ganska fint om jag får säga det själv.
när solen skärper till sig & slutar gå in bland molnen så ska jag ut & sola.
vilket jag tror sker ganska snart.
nu på morgonen har jag äntligen läst ut min bok, men det var ett litet halv konstig slut jag förvänta mig mer.
men jag tycker att den var bra iallafall och rekomenderar den starkt! - som jag vill vara.

vet inte riktigt vad jag ska hitta på senare av dagen, men det visar sig! :)

 
såhär ser mina tavlor ut som jag fick av mamma.
tack för dom! :)

nu ska jag ut till solen.
skriver mer sen!
puss.
live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0