det är inte lätt när det är svårt.

det är inte lätt när det är svårt!
det stämmer verkligen till 100%
jag kan inte ändra hur du är mot mig,
men jag tycker att det är så skrämmande att du låsas veta allt.
och när du chansar för att få fram ett svar först, så har du oftast fel.
man kan inte "tro" att man känner en människa.
för det är nästan så du gör det.
sorgligt men sant!
du känner egentligen inte mig som den jag faktiskt är.
du känner någon annan, den jag inte ens vill vara.
och jag kan inte alla gånger hantera mig när du tror så mycket.
jag vill inte behöva känna att jag hatar dig, men det är den känslan du får mig till att känna.

jag försöker vaje dag vara en bra människa,
men det blir alltid för mycket.
det jag vill är att jag vill kunna säga att jag älskar dig. 

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0