en bra dag.

vet inte rikigt vad jag ska skriva, utan jag har typ bara solat hela morgonen.
och har precis ätit lunch, nu försker jag få ner mina lockar vilket inte går kanon bra.
sen vid 4 ska jag på arbetsintervj.
men innan dess måste jag ha packat färdigt mina grejer, & så ska jag försöka hitta någon att ta en promenad med.
efter min intervju ska jag ner till nyköping, jag kommer hem på fredag då jag tar med mig min bror hem.
och så stannar han hemma i 4 veckor, sen ner ett par dagar & sen är det thailand & sen SOMMARLOV!
så nu kan man säga att min bror har flyttat hem igen. vilket jag älskar!
under mina dagar nere i nyköping ska jag även träffa världens bästa josefin, vilket blir kanon!

nu ska jag fortsätta platta mina lockar.
 

här får ni en bild på killsidan i min familj.
älskar er.

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0