fix fia i farten

efter en liten stunds väntan kom solen upp.
men tyvärr blev jag inge smartare so mässigt, men får fixa det nån annan dag.
sen när jag hade suttit stilla för länge så började det krypa i benen & överallt.
så först följde jag med pappa till affären, och sen när vi kom hem gjorde jag lite lunch.
som bestod av nyttigt bröd och massa grönsaker!
sen så började jag kratta hela baksidan, så nu har jag fått värsta blåsan mellan tumme & pek.
och sen efter det laga jag mat, lax & potatis + lite såser.

nu har jag precis ätit och hängt upp några tavlor & bytt plats på vissa saker i mitt rum.
för mamma köpte två nya tavlor till mig igår.
tack för dom!
en bild på mitt rum kan ni få lite senare eller imorgon.
och en dagens är inget att ha för jag har bara haft shorts & ett linne på mig idag.
nu ska jag ut och springa lite + lite fys.
och sen ska jag träffa min fina andrea!
puss & kram

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0