fulltankad

träningen gick väl sådär, bollfan rullar så himla snabbt inne & det suger.
men på torsdag är det på grus, så det är bara att ta nya tag! :)


har precis kollat lite hockey som fortfarande står 1-1 så nu blir det sudden.
sen tänkte jag nästan lägga mig snart, helt slut är jag med massa träningsvärk & ett fulltankat huvud.
med både bra & dåliga saker.

jag har tänkt lite på hur vi är allihopa, och det är helt sjukt egentligen.
om man tänker kompisskap.
man får inte lära känna vissa & bli bra kompisar med de pgv att det är syskon, och för att de är "min" kompis.
och massa sånt där.
livet är sjukt faktiskt!
haha & den här texten blev sjuk!

nu ska jag gå & vila mitt huvud & samtidigt få in lite härlig historia i skallen om vad som hände för 100 år sen, och lite matte x & y:n & sen även lite no - värmelära & så ska jag läsa lite ur min bok, som snart är slut.
det blir en härlig kväll det här känner jag!

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0