jag längtar tillbaka då allt var så bra.

träningen idag gick inte alls bra.och jag blir ledsen när jag misslyckas.

just nu känns det inte alls bra.
men det är inte bara för fotbollen, för det var saker efter den som gjorde mig sne.
jag har aldrig hafft det lätt, spelar ingen roll vad det handlar om.
för allt jag gör får jag kämpa för.

sen har jag svårt för människor som kan ändras på två sekunder, och bara jag får ett gringt sms eller nått.
så kan det förstöra hela min dag.
för mig är det viktigt att alla omkring mig mår bra, för är det inte så.
så mår inte jag heller bra.
jag vet inte vad det är med mig just nu, men bra känns det inte iallafall.

det finns en människa som jag verkligen inte klarar av, & du verkar verkligen njuta utav att se hur dåligt jag mår.
och försöker nästan få det värre för mig.
jag blir helt galen, och just nu vet jag inte vart jag ska ta vägen.



jag känner ingen bättre människa, tack för att du finns!

live for life.
/ caroline


Kommentarer
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

so sweet :)

2011-04-15 @ 15:13:12
URL: http://www.ligerworld.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0