kunglig dag.

den här dagen har varit riktigt trevlig, med besök lite här o där.
först så hälsa vi på anki & jörgen där jag fick träffa mina småkusiner. 
och så hade vi mysig fika ute i solen.

sen åkte vi vidare till sandin's där vi kolla på deras nya hus, & lite mer fika.
och till sist hämta vi niclas från träningen & åkte hem.

när vi kom hem knöt jag på mig springskorna & drog ett varv i spåret.
som känns jäkligt bra nu i efterhand iallafall.

nu ska jag slå upp min härliga mattebok & so-bok.
sen ska jag varva ner så jag orkar med skolan imorgon.
världens jobbigaste skoldag!


fina moster & vincent.

fantastiskt att du alltid har något att klaga på!

live for life.

/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0