låt hela världen se ditt vackra leende.

joggingrundan var härlig & uppfriskande.
men jag är lite halv seg med en massa träningsvärk från helgen.
trotts det fick det även bli lite fys med.
men men, vad gör man inte för att bli mindre.
allt jag vill är att jag inte ska skämmas när jag badar i sommar. haha.
så här siktar vi mot sommaren 2011! :D

måste bara säga att jag älskar å träna.
så det känns otroligt bra att få kunna göra det igen.
men det är lite jobbigt att andas emellan åt, men det blir nog bra snart!
för nu trummar vi på till 5 träningar i veckan.

imorgon är det skola igen som vanligt, då vi ska göra klart np.
sen är det hem en snabbis & sen är det årets första fotbollsträning som gäller! :D
och sen ska jag väl plugga lite & sånt härligt.

nu ska jag fixa mina naglar, och ta fram idrotts grejer tills imorgon.
sen tänkte jag läsa, för gjorde aldrig det igår.
och så måste jag hänga tvätt!

ps: jag lovar att jag ska bli bättre med bilder.

ha det bra, för nu mår jag med bra!

live for life.

/ caroline




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0