min solstråle josefin

man blev ju helt rörd utav att läsa denna fina, långa text.
du är min bästavän också, och jag gör allt för dig.

jag skulle inte vara ett skit utan dig, tänka sig alla gånger då du funnits för mig.
då det bara varit du som förstår, precis så kommer jag alltid finnas för dig med.

ingen annan förstår så bra som du. och du vet exakt vad jagtycker om dig.
du är min tvilling som jag kan berätta allt för. hos dig är jag trygg!
jag älskar dig tusen gånger runt jorden älskade vän!

______________________________________________________________________________________

nu ska jag lägga mig ner och läsa några sidor ur min bok.
och tagga till för en skolvecka som denna gång får börja på en tisdag.

hoppas alla mår bra!

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0