öppna din dörr, och säg att du vill ha mig här.

idag har jag inte alls hunnit med allt som jag borde & behöver.
det ända nödvändiga är att jag har sålt några fiskar, sen har jag städat lite lite & så har jag packat färdigt till örebro. för ett ta kändes det superkul att åka dit men sen när det inte blev som jag hört, så kändes det tråkigt.
men det kommer och ska nog bli super roligt i alla fall, även fast man inte alltid får sin vilja igenom.

ikväll får det inte bli en datakväll , för måste läsa lite so, och läsa lite ur min bok, som faktiskt är galet bra!
allt omkring gör mig galet stressad.

om jag frågar mig själv hur jag mår just nu, så vet jag inte. jag känner mig lite halv ledsen och lite nere.
men det är nog bra egentligen, och kommer väl annars bli det helt enkelt!
och om annars så är jag glad över att min bror idag har funnits här på jorden i 17 år. att han faktiskt fyller år idag och har det säkert jättre bra nere i nyköping glädjer mig, men dels värre får jag inte träffa honom.

nu ska jag ta tag i mitt liv.
och imorgon har jag ännu en fullbokad dag.
då jag ska - träna årets första fotbollsträning!
- sola
- och sen måste jag se till att träffa Julia! (om jag hinner)

ha det bra.

live for life.
/ caroline

Kommentarer
Postat av: juliaandersson

du måste träffa mig snuttis ! <3

2011-04-06 @ 21:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0