panik

nu har vi firat mamma & just nu är jag alldeles proppmätt.
om ett ta ska jag nog knyta på mig skorna & springa en runda.
sen ska jag bara ta det lugnt & läsa lite so & min nya bok.
och så ska jag nog locka mitt hår.

imorgon är det en vanlig dag i skolan, förutom spec-matten.
och imorgon kväll har vi första fotbollsmatchen! dock inte seriepremiär. 

juste kanske glömt skriva att jag fått sommarjobb.
men så är det iallafall. så nu ska jag sleva glass på ica!
haha närå men, det kommer jag också få göra & så ska jag plocka bland alla varor osv.

jag har lite småpanik över valborg.
vet inte riktigt vad jag ska välja att göra.
men det visar sig.

nu ska jag röra lite på mig.
skriver kanske igen ikväll.

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0