sol var det!

vakande med tuppen imorse eller nästan iallafall.
nu ska jag in till uppsala för att leverera en firre, och lämna niclas hos en kompis. och sen ska vi hämta knattarna & handla lite smågrejer, och sen ska dom leka på nickis.

vet inte riktigt när jag kommer hem, men kommer jag hem hyffsat ska jag nog umgås med fina amanda.
och sen ikväll har vi fysträning, som jag nästan är tvungen att gå på eftersom att det var jag som fick väja tid.
annars hade det varit skönt att slippa i det här fina vädret! :)

lägger nog upp en dagens när jag kommer hem.
det var allt från mig så länge! :)


live for life.
/ caroline


man vet aldrig när det är sista gången man ses,
så ta vara på alla tillfällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0