tårtkalas med bra människor!

gick hem till andrea runt 6 då vi fika en massa.
och under tiden satt jag & emelie och diskuterade våra dieter vi gick på.
så tillslut fick vi så jäkla dåligt samvete, och bestämde oss därför att gå ut & knalla.
(även fast vi inte åt så jättemycket)
vi tog ett varv runt alunda då massa olika samtalsämnen dök upp.
och det var riktigt mysigt!
sen när vi kom hem så var vi hungriga igen, så vi började käka lite tacos.
jag verkligen älskar tacos & att äta!
och det var en till sak som jag & emelie har gemensamt, vi älskar att äta helt enkelt!
sen var det inte så mycket mer, utan en snabb vända till datan.
och sen följde de söta systrarna med mig hela vägen hem, för att jag är så sjukt mörkrädd.
tack för det!
och ett stort tack för idag, ni lyser upp min dag fina vänner!
och till er som vill veta, så köpte jag ett liten gullig navelpiercing till andrea :)


älskade josefin, jag finns alltid här för dig.
du kan räkna med mig!
jag älskar dig hundra varv runt jordklotet!
glöm aldrig det.

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0