frågor

Någon som
någon som förstår dig: josefinryd
någon som du saknar: farmor
någon som du längtar efter: josefinryd
någon som du hatar: behöver inte alla veta.
Vem
vem kramade dig senast: marcussundell
vem pussade dig senast: haha mamma tror jag
vem ringde dig senast: hannapettersson
vem ringde du senast: mamma
vem var hemma hos dig senast: kommer inte ihåg.
vem var du hemma hos senast: storebror
Har du
har du några kärleksproblem: nix
har du ätit något idag: frukost & frukt
har du pratat med någon idag: yes
har du gråtit idag: nepp
har du skrattat idag: alla dagar

Jag
är singel: ja
saknar någon just nu: varje dag
är rädd för att bli övergiven: ibland
svär ofta: för ofta
sjunger i duschen: alla gånger
är en morgonperson: beror på sällskap
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: varför inte
är kär i kärleken: ? va?
skrattar åt mina egna skämt: det händer
vill ha barn: någon gång i mitt liv, ja.
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis : nepp

Har du
glasögon/linser: ja, men använder inte.
piercingar: öronen
syskon: två brorsor

jobb: nix
för många vänner: kan man inte få
rymt hemifrån: nej aldrig på allvar.
färgat håret: yes
bra självförtroende: nix 
sagt "jag älskar dig" till någon: ja

gjort något olagligt: har väl alla
somnat i skolan: nix
brutit ett ben: nix
tappat bort mig i min hemstad:  jag bor på vishan
sett en fallande stjärna och önskat mig något: haha ja
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: nej de tror jag inte.
smugit ut utan lov: nej
ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja
en hemlighet som ingen vet: jag vet faktiskt inte

sovit en hel dag: nej sova får man göra i graven
somm
nat gråtande: ja

Brukar du
titta dej själv i spegeln: varje dag

ha ångest: det händer
drömma mardrömmar: ibland
klä dig i svart: nästan alltid
hata folk: nej
lita på folk: försöka göra de iallafall.

Sista personen som
sov i din säng: jag
fick dig att gråta: brukar inte gråtaa, men tror det var josefinryd av glädje.

skrek på dig: mamma tror jag
du fick sms från: juliaandersson

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0