vidare till örebro

jag säger bara usch för denna natt!
vaknade runt 4 då min mage vill döda hela mig.
tog ett piller efter ett ta och sen efter en timme, med extrema värkar varannan minut
så började de lugna sig.

så imorse var jag redo att skriva nationella trotts en jobbig natt.
vet inte riktigt hur det gick för det var jättesvårt, men ibland måste man ha turen med sig!

fick sluta runt 11 då jag och mamma åkte ner o handla.
så nu har jag precis fixat ihop lite mackor o sånt som jag kan ha påvägen upp.
tror det är upp iallafall (a)

nu ska jag slå in min brors present och sen städa lite snabbt på rummet, för sen är det örebro som gäller!
och tur som jag har så har jag ett härligt sällskap i alla våra biltimmar!

nu måste jag även tagga till för vi har match redan ikväll!

live for life.

/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0