vindarna vänder oss åt samma håll

det ända jag vill just nu är att få vara frisk!
jag har gått såhär i snart två veckor, då jag varit dötrött och jättetäppt.
men förhoppningsvis är det på bättringsvägen.
nu håller jag på att laga mat och packar det sista till örebro.

om en halvtimme ska jag och anna sola lite och sen ska vi ner på träningen.
jag väljer nog att avstå från träningen idag med, så jag iallafall kan spela en match i helgen.
mitt mål är ju självklart att spela alla men får se hur kroppen orkar. 
det blir ju så galet jobbigt attt springa med en förkylning och man tappar på två veckor.
sen har jag inte tränat innebandy på för länge nu.
men det ska nog bli bra!

nu måste jag äta. :)
live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0