kick off

tillbaka från massa kilometers vandring & kick offen!
dom här dagarna ute på risön har varit riktigt trevliga om man räknar bort promenaderna.
vi har gjort massa sammarbetsövningar "lekar" som var riktigt kul & sen lite sång vid lägerelden & massa skratt & tårar. det har varit en en vild resa med galet mycke skratt, som var riktigt behövligt!

nu har jag även fått lite träningsvärk som jag inte haft på väldigt länge, & jätteont i axlarna med efter allt bärande på klumpiga väskor.
men jag lever iallafall & det ska kännas!
snart bär det av på säsongens första skivstångsträning & då kommer jag garanterat få träningsvärk.
sen blir det bara hem o duscha & sova.


imorgon efter skolan så blir det en tripp in till uppsala för lite shopping.

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0