onsdag

idag har jag jobbat 08.30-16.30 & eftersom det är väldigt varmt idag så har jag fått många glassar sålda.
annars har dagen gått ganska snabbt förutom imorse då det va riktigt segt & alldeles för många tankar i huvudet.
jag vet inte vad som är fel men jag har kännt mig helt nere eller det kommer i omgångar,  sen idag så var det en liten dam på affären som påminde om farmor så börja nästan grina.
men men nu känns det hyffsat iallafall!

nu har jag precis ätit & duschat & fixat mig lite & om en timme blir det öregrund med andrea.
för er som inte vet det så är det båtveckan där nu ons-sön så det kommer nog vara galet mycke folk där.
härligt härligt!


live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0