ont i alla ben & armar.

skoldagen idag var riktigt härlig, fick sluta redan vid 1.
då jag & anna tog bussen in till uppsala för lite shopping.

efter en hel dags stapplande på stan fick jag med mig lite grejer hem, slänger upp en bild lite senare.
just nu har jag en fruktansvärd träningsvärk som faktiskt inte alls är skön denna gång!

när jag kom hem kasta jag i mig lite mat & sen rulla jag iväg till andrea.
kom  hem från henne för drygt en timme sen & nu har jag precis badat tunna med lillfamiljen & kom nyss ur duschen.

imorgon blir den en lååång dag, först skolan 10-16.15
& sen blir det ishallen för att se brynäs-modo j18 & j20.

live for lfie.
/ caroline



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0