skara sommarland

så nu är jag hemma igen, & har precis varit ute o gått med bästavän.
dagarna där nere har varit lite upp & ner.
eftersom jag inte hade någon att vara med där nere så kändes det ganska segt måste jag säga.
& marcus var ju inte med heller.
så jag säger att det är skönt att vara hemma igen.
jag får lite smått dåligt samvete över att jag inte gjorde så mycket där inne. åkte knappt sakerna som finns där.
& var ganska sur till & från, men att få höra "va gald att du inte fick nån dotter marit" gör inte saken bättre heller.
någon gång hoppas jag att min motvind vänder.

imorgon är det jobb som gäller igen & kommer nu jobba 8 dagar i rad & det känns riktigt tufft måste jag säga!
men bara att kravla vidare.
så nu ska jag gå o sova så jag orkar med allt som händer.
sen imorgon efter jobbet blir det en tripp till öre med fina andrea.

live for life.
/ caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0