tisdag

den här dagen har gått hima fort tycker jag.
började klockan 10 med att gå upp & sen åkte jag iväg till tandläkaren inne i uppsala.
& det gick riktigt bra! 4 minuters kontroll & nu ska jag aldrig mer till specialtandläkaren!
underbart!
efter kontrollen åkte jag & pappa till biltema där vi köpte en ny cykel till mig & lite fint tillbehör osv.
tack så jättemycket för den!
sen åkte vi vidare till elgiganten där vi köpte en ny kaffebryggare & en ny hemtelefon.
& så åkte vi även en snabbis till max där jag fick en milkshake.

när vi kom hem greja vi lite med de nya sakerna & sen åkte vi o lämna mamma hos tandläkaren & under tiden så åkte vi o fixa lite grejer sen åkte vi hem o laga mat.

efter maten spraya jag våran gamla bruna spegel till silver så nu är den riktigt fräsch!
& efter det åkte jag hem till julia en sväng, vi snacka en massa & sen gick vi ner o kolla innebandymatch.
där träffa vi lite mer härligt folk & sen kom även johanna dit.
tack för ett bra slut på kvällen tjejer!

nu ska jag fixa mig för läggdags & så ska jag börja rensa ur min garderob.
imorgon är det skola som vanligt & skivstång på kvällen.



pappa, jag älskar dig!
& du får mig att må så himla bra!

live for life.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0