12 februari

idag fick jag sova ut ända till klockan 11, as skönt!
sen när jag hade fixat mig klart, så gick jag och hanna till affären och handla massa.
sen när vi kom hem till mig städa vi lite, och sen har vi grejjat massa.
kuljul närå men det är kul att fixa lite.
och sen nu har vi precis kollat på melodifestivalen och den var inte alls lika bra idag, danny är bäst!
nu ska jag gå med hanna halva vägen och sen ska jag ta det lungt.
för i morgonbitti ska jag upp med tuppen för att stå i kiorren med mamma och sen kolla på almtuna-flemingsberg. fullbokat, och sen när jag kommer hem vid 4 ska jag nog försöka träffa min saknade andréa!

puss & kram.
/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0