13 februari

idag gick jag upp vid halv 7 omysigt värre måste jag säga. sen vid kvart över 7 åkte jag & mamma in till uppsala för att stå i kiosken i ishallen, eftersom att niclas lag har kioskvecka nu. och snäll som jag är så följde jag därför med min lilla mamma.

 och när vi var klara vid 12 åkte vi en snabbis till gränby c där jag köpte mig ett par nya skor, bild kommer.

 sen vid 1 hade amtuna j18 (samma serie som min bror) match mot flemingsberg, och eftersom att jag följder marcus serie väldigt bra så är det kul att se på dom andra lagen i serien med. och där tog flemingsberg hem segern med 0-1.

 efter matchen åkte vi till max en snabbis där jag valde nyttig mat alltså sallad. och nu jävlar ska gosakerna bort på vardagarna, och därför får jag bara äta gott en gång i veckan max två. efter maten hade vi lite halvbrottom och åkte direkt till upplands-väsby.där niclas hade match. som dom vann med 1-8 eller nått.

 men när vi hade lämnat av dom till sin samling åkte jag & mamma till väsby c en snabbis, där jag köpte en tröja och två armband. eller nej jag fick dom som alla hjärtansdag present av mamma & pappa. tack så mycket för det! sen träffa jag även elingabrielsson på väsby c, jag blev verkligen jätte chockad & trodde inte ens att det var hon först. men det var jättekul & det är nu man märker hur mycket man saknar någon när man träffar på den sådär bara.

nu måste jag plugga på so-provet jag ska skriva imorn, bra jobbat caroline att jag inte pluggat nånting! (n) men jag prövade faktiskt skriva det i torsdags så förhoppningsvis behöver jag bara komplettera några grejer som jag får göra nån annan dag. sen tänkte jag även börja skriva på min musik uppsats, tur som det är så slapp jag skriva provet nu eftersom att jag var sjuk då. så därför får jag göra som dom som fick omprov eller liknande skriva en uppsats istället & det känns bättre.

 skorna





allt jag fått idag.
tack för allt! <3


/ caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0